- Att vara tjej och jordbrukare..

    

Att vara tjej och jordbrukare, Är inte alltid lätt.
Hej mina underbara läsare.
I fredags förra veckan var min olycka inne på traktormeck lektionen som är liksom som fredagsmys för oss som gillar't, Men denna fredag fick jag två traktor däck fallandes över mig och där svimmade jag av. Vaknade upp efter 20 minuter och hade jätte ont över allt. På kvällen märkte jag mina blåmärken stora som små över hela kroppen. Jordbrukare är ett skitkul yrke men man lever bland faror. Men det kunde gått värre, för jag fick trotts allt ett i huvudet och den andra över kroppen.
Så man ska vara rädd om sig och vara vaken för man vet aldrig när en olycka händer och sker.

Kommentarer
Postat av: Linda

Aj de låt inte så bra!



sv: Jag sitter vid datorn:) Va gör du själv?:D

2011-01-24 @ 13:48:04
URL: http://toosweet.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Aj det där ser ut att ha gjort riktigt ont, speciellt om du svimmade också! Inte lät alltid men bara kämpa på :D

Jaså, tror du han gör det? Va tråkigt! Får hoppas att det inte är så :)

Med mig är det bra, lite trött bara! Själv?

kram

2011-01-24 @ 15:02:06
URL: http://fikamed.blogg.se/
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

2011-01-29 @ 21:57:15
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0