- Onödig rektor tal & information..

Tjenna.
I dag på morgonen 08:10 på Strömmaskolan pratade rektorn på för ett par klasser. Sen var det någon annan snubbe som hade droginfromation att komma med så ointressant för mina öron, Han pratade på i 2 hela timmar.
Jag och Emma fick sitta å knuffa på varandra för att inte somna helt, haha vi satt å halvsov. Nu har man rast i ca 2 timmar till, har haft en timme å niton minuter än så länge, så är det när man jobbar i kostallet. Frågan är vad man ska göra förutom att sitta på rummet i skolan och glo?

/Therese


Kommentarer
Postat av: Viktoria♥

det gör de säkert.. men jag vet faktist inte.. :o du kan ju kolla designadinblogg.se där kan du säkert få lite hjälp :)

2010-11-11 @ 13:14:31
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/
Postat av: Vannichis - Blogg om min vardag!

SV; Tack tack detsamma !



Görs ?

2010-11-11 @ 16:45:28
URL: http://vannichis.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha okej sorry ^^

hur mår du idag då?

2010-11-12 @ 14:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0